Agregat Prądotwórczy FOGO FDG 50 I
Znamionowa moc agregatu to 50 kVA = 40 kW
Nazwa agregatu – FDG 50 I
Kod Produktu – F.0050.IA
Kod Agregatu – F.0050.IA.G
Agregat prądotwórczy FOGO FDG 50 I rozpoczyna serię agregatów prądotwórczych zbudowanych na silnikach FTP IVECO. Generator ten to najmniejszy generator z silnikiem FTP IVECO w naszej ofercie. Jak każdy silnik IVECO ten również jest bardzo dobrym, wytrzymałym i mało problematycznym silnikiem, który doskonale radzi sobie w każdych warunkach. W tym konkretnym przypadku jest to jednostka turbodoładowana Diesla NEF45AM2. Dopełnieniem tego zestawu prądotwórczego jest prądnica Leroy-Somer TAL 042 H. Kompaktowa obudowa agregatu, niska waga, małe wymiary i bardzo dobra cena to niewątpliwe zalety tego zespołu prądotwórczego. Niestety z powodu na bardzo małą różnicę w cenie pomiędzy agregatem FOGO FDG50I a agregatem FOGO FDG60I, jest on niestety rzadziej wybierany niż model o mocy 60kVA = 48kW, co jest dość zrozumiałe z ekonomicznego punktu widzenia.
AGREGAT PRĄDOTWÓRCZY FOGO | ||||||||||
FDG FDG 50 I | ||||||||||
CECHY AGREGATU | ||||||||||
Wysoka jakośći niezawodność | Bogate wyposażenie standardowe i opconalne | |||||||||
Sterownik ComAp IL-NT AMF-25 | Szeroki wachlarz opcji zdalnej komunikacji. | |||||||||
Przygotowany do współpracy z układem SZR | Praca ręczna lub automatyczna. | |||||||||
Antykorozyjna powłoka Al. - Zn. | Wanna retencyjna. | |||||||||
Bezszczotkowa prądnica | Cyfrowy, 3 fazowy regulator napięcia – DVR. | |||||||||
Grzałka bloku silnika - szybkie przyjęcie obciążenia | Wyłącznik mocy Schneider NSX. | |||||||||
DANE OGÓLNE | ||||||||||
Oznaczenie agregatu | F.0050.IA.G | Moc znamionowa P.R.P - określa maksymalną dostępną moc zespołu przy zmiennym obciążeniu w pracy ciągłej. Dopuszczalne przeciążenie +10% maksymalnie przez 1 godzinę na każde 12 godzin pracy. Średni pobór mocy w ciągu 24 godzin nie powinien przekraczać 80% PRP. | ||||||||
Moc maksymalna E.S.P. [kVA/kW] | 55,0 / 44,0 | |||||||||
Moc znamionowa P.R.P. [kVA/kW] | 50,0 / 40,0 | |||||||||
Prąd znamionowy P.R.P. [A] | 72,0 | |||||||||
Częstotliwość [Hz] | 50 | |||||||||
Napięcie [V] | 400 | Moc maksymalna E.S.P. - określa maksymalną dostępną moc zespołu przy pracy ze zmiennym obciążeniem, w trybie pracy awaryjnej, przy ograniczeniu do 200 godzin pracy rocznie. Brak możliwości przeciążenia. Średnie obciążenie w ciągu 24 godzin nie powinno przekraczać 70% ESP | ||||||||
Emisja spalin | non emission | |||||||||
Rodzaj paliwa | Diesel (EN 590) | |||||||||
Zużycie paliwa - obciążenie 50% [l/h] | 6,1 | |||||||||
Zużycie paliwa - obciążenie 75% [l/h] | 9,6 | |||||||||
Zużycie paliwa - obciążenie 100% [l/h] | 11,6 | Zastrzeżenia - powyższe parametry zostały podane przy założeniu pracy agregatu w temperaturze otoczenia nie wyższej niż 40 °C oraz wysokości nie większej niż 1000m n.p.m. | ||||||||
Zużycie paliwa - obciążenie 110% [l/h] | 12,7 | |||||||||
Pojemność stand. Zbiornika paliwa | 190 | |||||||||
Autonomia dla obciążenia 100% [h] | 16,4 | |||||||||
Instalacja sterowania silnika [V] | 12 | Spełnione dyrektywy i normy - Dyrektywa Maszynowa 2006/42/WE - Dyrektywa Niskonapięciowa 2014/35/WE - Kompatybilność Elektromagnetyczna 2014/30/WE - Dyrektywa Hałasowa 2000/14/WE - Dyrektywa Spalinowa 97/68/WE - ISO 8528-1:2005, PN-ISO 8528-5:2013 - PN-EN ISO 8528-13:2016-PN-EN 60204-1 | ||||||||
Waga agregatu bez paliwa [kg] | ~1130 | |||||||||
Wymiary D x S x W [mm] | 2300 x 1050 x 1520 | |||||||||
Moc akustyczna Lwa [dBA] | 97 | |||||||||
Ciśnienie akustyczne z 7m. LPa [dBA] | 66,4 ± 2 | |||||||||
STEROWNK STANDARD | ||||||||||
Typ sterownika: IL-NT-AMF 25 | ||||||||||
Intuicyjny interfejs graficzny | ||||||||||
Zegar czasu rzeczywistego z akumulatorem | ||||||||||
Kontrola zasilania sieciowego, automatyczny start generatora | ||||||||||
Dziennik zdarzeń: do 119 pozycji | ||||||||||
Pomiar wartości prądu w 3 fazach | ||||||||||
Pomiar wartości napięcia sieci i generatora | ||||||||||
Pomiar mocy czynnej, biernej i pozornej | ||||||||||
Licznik energii czynnej i biernej generatora | ||||||||||
Licznik czasu pracy | ||||||||||
Pomiar napięcia akumulatora | ||||||||||
Pomiar poziomu paliwa | ||||||||||
Ochrona generatora (częstotliwość, napięcie, asymetria, przeciążenie) | ||||||||||
Obsługa silników z protokołem CAN wg. standardu J1939 | ||||||||||
Komunikacja RS 485 Modbus oraz RS232 | ||||||||||
(wymagany moduł IL-NT RS232-485) | ||||||||||
Obsługa zdalna przez GPRS (wymagany moduł IL-NT GPRS) | ||||||||||
Obsługa zdalna przez Internet (wymagany moduł IB-Lite) | ||||||||||
Darmowy system InteliMonitor do podglądu parametrów agregatów | ||||||||||
Darmowa aplikacja WebSupervisor dla Android lub iOS do podglądu floty agregatów | ||||||||||
Wysyłanie powiadomień o błędach poprzez SMS lub e-mail (wymagany moduł IL-NT GPRS lub IB-Lite) | ||||||||||
SILNIK | PRĄDNICA | |||||||||
Producent silnika | FPT (Iveco) | Napięcie znamionowe [V] | 400 | |||||||
Typ silnika | NEF45AM2 | Współczynnik mocy (cos ϕ) | 0,8 | |||||||
Kraj produkcji | Włochy | Temperatura, wyskość | 40°C 1000m. n.p.m. | |||||||
Moc silnika netto [kW] | 45,0 | Moc znamionowa [kVA] | 50,0 | |||||||
Emisja spalin* | non emission | Ochrona | IP 23 | |||||||
Obroty silnika [obr/min] | 1500 | Konstrukcja | Jednołożyskowa | |||||||
Regulacja obrotów silnika | mechaniczna | Połączenie z silnikiem | Bezpośrednie | |||||||
Klasa wykonania ** | G2 | Technologia | Bezszczotkowa | |||||||
Pojemność silnika [l] | 4,5 | Podtrzymanie prądu zwarc. | 270% 10s. | |||||||
Liczba cylindrów | 4 | Sprawność [%] | 89,4 | |||||||
Układ paliwowy | wtrysk bezpośredni | Klasa izolacji | H | |||||||
Instalacja [V] | 12 | Zawartość harmonicznych THD% | <2 | |||||||
Pojemność cieczy chłodzącej [l] | 17,0 | Reaktancja Xd'' [%] | 7 | |||||||
Pojemność miski olejowej [l] | 12,8 | Regulacja napięcia | DVR cyfrowy | |||||||
Rodzaj paliwa | Diesel (EN 590) | Pomiar napięcia | 3 fazy | |||||||
Dokładność regulacji napięcia [%] | ± 0,25 | |||||||||
* Zgodnie z dyrektywą 97/68/WE dotyczącą ograniczenia emisji zanieczyszczeń gazowych i pyłowych z silników spalinowych, montowanych w maszynach samojezdnych, nieporuszających się po drogach | Zasilanie AVR | uzwojenie pomocnicze | ||||||||
Zasilanie AVR (opconalnie) | PMG | |||||||||
** Zgodnie z normą PN-ISO 8528-5:2013 | Miejsce produkcji | EU | ||||||||
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE | WYPOSAŻENIE I USŁUGI OPCJONALNE | |||||||||
Presostat niskiego ciśnienia oleju | Elektoniczny regulator obrotów | |||||||||
Termostat wysokiej temperatury silnika | Pomiar ciśnienia oleju | |||||||||
Grzałka silnika z termostatem | Pomiar temperatury silnika | |||||||||
Agregat "zalany" olejem silnikowym - got. do pracy | Ręczna pompa do spustu oleju | |||||||||
Filtr (y) paliwa - oleju napędowego | Odłącznik akumulatora | |||||||||
Filtr (y) oleju silnikowego | Wyłącznik agregatu 4P Schneider | |||||||||
Agregat "zalany" płynem chłodzącym - got. do pracy | Gniazda odbioru pełnej mocy | |||||||||
Wlew płynu chłodzącego na dachu obudowy | Szafka odbioru mocy z gniazdami | |||||||||
Akumulator (y) rozruchowy (e) | Układ SZR sterowany sterownikiem generatora | |||||||||
Ładowarka akumulatora (ów) | Układ SZR z kontrolerem | |||||||||
Wyłącznik agregatu | Układ SZR do zastosowań zewnętrznych | |||||||||
Cewka wzrostowa wyłącznika generatora | Karta komunikacji GPRS ComAp | |||||||||
Sterownik IL-NT-AMF25 | Karta komunikacji Ethernet ComAp | |||||||||
Wyłącznik sterownika | Karta komunikacji RS 485, RS 232 ComAp | |||||||||
Sygnalizator dźwiękowy awarii | Zdalny wyświetlacz | |||||||||
Przycisk awaryjnego zatrzymania | Czujnik wycieku w przestrzeni retencyjnej | |||||||||
Obudowa wyciszona, wykonana z blachy Al-Zn | Ręczna pompa spustu paliwa oraz retencji | |||||||||
Standardowy kolor RAL 7032 | Niestandardowy zbiornik paliwa | |||||||||
Ramozbiornikz przestrzenią retencyjną | Dodatkowy zbiornik paliwa 1000 –10000 l | |||||||||
Rama całkowicie spawana | Układ uzupełniania paliwa w zbiorniku agregatu | |||||||||
Zamykany wlew paliwa na zewnątrz obudowy | Niestandardowy kolor obudowy (paleta RAL) | |||||||||
Pomiar poziomu paliwa | Podłączenie agregatu wraz z uruchomieniem | |||||||||
Wibroizolatory drgań silnika i prądnicy | Zatankowanie agregatu paliwem - olejem napędowym | |||||||||
Tłumik spalin z kompensatorem drgań | ||||||||||
Uchwyty załadunkowe | ||||||||||
WYTYCZNE INSTALACYJNE | ||||||||||
Zacisk siłowy odbioru mocy | Zacisk wyłącznika | |||||||||
Sugerowany przewód odbioru mocy do 30m | elastyczny 5 x 16 mm2 | |||||||||
Sugerowany przewód potrzeb własnych agregatu | elastyczny 3 x 2,5 mm2 | |||||||||
* W przypadku instalacji z układem SZR FOGO, patrz instrukcję SZR w zakresie dodatkowego okablowania sterującego | ||||||||||
Średnica rury wydechowej max. 7m, 4 kolana | 60,3 mm | |||||||||
Średnica rury wydechowej max. 15m, 4 kolana | 88,9 mm | |||||||||
WYTYCZNE EKSPLOATACYJNE | ||||||||||
Okres wymiany filtrów paliwa | 500 mth lub co rok | |||||||||
Okres wymiany oleju | Po pierwszych 100 mth, następnie co 500 mth - lub co rok | |||||||||
Okres wymiany filtrów oleju | Po pierwszych 100 mth, następnie co 500 mth - lub co rok | |||||||||
Okres wymiany płynu chłodzącego | Po 1000 mth lub co 2 lata | |||||||||
Okres wymiany akumulatorów | 2 lata | |||||||||
Okres badań instalacji elektrycznej | Zgodnie z wymogami prawa i PN-HD 60364-6:2008 | |||||||||
GWARANCJA | ||||||||||
Agregaty pracujące jako zasilanie rezerwowe | 60 miesięcy z limitem 1000 przepracowanych motogodzin, pod warunkiem wykonywania wymaganych przeglądów serwisowych | |||||||||
Agregaty do pracy ciągłej | 12 miesięcy z limitem 1000 motogodzin |
Proszę wyślij nam swoje zapytanie.
W każdej chwili możesz również zadzwonić do nas - telefon 732 733 300
Lub napisać e-mail - kontakt@fogo-agregaty.pl
Pracujemy:
Od Poniedziałku do Piątku w godzinach od 8.00 do 16.00
W Soboty w godzinach od 8.00 do 12.00