AGREGATY PRĄDOTWÓRCZE - telefon 732 733 300 - kontakt@apex-agregaty.pl
0
Twój koszyk
  • Brak produktów

Zwroty Produktów


Kupiłeś produkt przez sklep internetowy?
Masz pełne prawo zwrócić lub wymienić zakupiony produkt w terminie 30 dni od dnia otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.

Jak zwrócić towar?

- Zwracany towar musi być fabrycznie  nowy, bez oznak użytkowania, posiadać wszystkie części i oryginalne opakowanie.
- Należy pobrać „ Formularz zwrotu”, dostępny w linku poniżej. Następnie wypełnić i  przesłać drogą elektroniczną na adres : kontakt@fogo-agregaty.pl

UWAGA!!!! Po wypełnieniu i wysłaniu formularza skontaktuj się z nami w celu "potwierdzenia zwrotu".
Bardzo prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 732 733 300, aby potwierdzić zwrot i rozpocząć odpowiednią procedurę.

- Towar należy starannie zapakować
- Do przesyłki należy dodać dowód zakupu  (może być czytelna kserokopia) oraz wypełniony "Formularz  zwrotu" dostępny w linku poniżej.
- Pamiętaj o wyraźnym wpisaniu numeru konta bankowego na które dokonamy zwrotu należności.
- Podpisz dokument zwrotu towaru. Dokumenty bez podpisu nie zostaną uznane.
- Koszt odesłania do nas towaru nie podlega zwrotowi.
- Nie wysyłaj do nas przesyłek na nasz koszt lub "za pobraniem" - nie zostaną przez nas przyjęte.
- Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki proponujemy odsyłanie towarów firmą kurierską lub nadawanie paczek z potwierdzeniem nadania.
- Gdy towar trafi do Naszego sklepu w terminie do 14 dni odsyłamy pieniądze na konto wskazane przez klienta.
- Przesyłkę należy przesłać na adres:

APEX Sp. Jawna Marcin , Jan Psiuk
ul. Lubichowska 130
83-200 Starogard Gdański
z dopiskiem ZWROT
Pobierz formularz zwrotu towaru


 


Jak wymienić towar?
Wg. fogo-agregaty.pl  wymiana towarów polega na zwrocie wybranych produktów i złożeniu nowego zamówienia.
- Jeśli zamówiony artykuł nie sprostał Twoim oczekiwaniom lub nie odpowiada Ci inna jego cecha skorzystaj z procedury zwrotu i złóż nowe zamówienie.
- Produkt na wymianę zostanie wysłany niezależnie, jako nowe zamówienie po jego opłaceniu lub za pobraniem w zależności od wyboru klienta.
- Koszt odesłania do nas towaru nie podlega zwrotowi.
- Nie wysyłaj do nas przesyłek na nasz koszt lub "za pobraniem" - nie zostaną przez nas przyjęte.
- Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki proponujemy odsyłanie towarów firmą kurierską lub nadawanie paczek z potwierdzeniem nadania.
- Gdy towar trafi do Naszego sklepu w terminie do 14 dni odsyłamy pieniądze na konto wskazane przez klienta.


  • Marcin Psiuk
  • Marcin Psiuk
  • Utworzono: 04/10/2022
  • Zmieniono: 05/10/2022