Agregat Prądotwórczy FOGO FDF 50 I
Znamionowa moc agregatu to 50 kVA = 40 kW
Nazwa agregatu – FDF 50 I
Kod Produktu – F.0050.IA
Kod Agregatu – F.0050.IA.F
TEKST
![]() |
AGREGAT PRĄDOTWÓRCZY FOGO | |||||||||
| FDF 50 I | ||||||||||
| CECHY AGREGATU | ||||||||||
| Wysoka jakośći niezawodność | Bogate wyposażenie standardowe i opconalne | |||||||||
| Sterownik ComAp IL-NT AMF-25 | Szeroki wachlarz opcji zdalnej komunikacji. | |||||||||
| Przygotowany do współpracy z układem SZR | Praca ręczna lub automatyczna. | |||||||||
| Antykorozyjna powłoka Al. - Zn. | Wanna retencyjna. | |||||||||
| Bezszczotkowa prądnica | Cyfrowy, 3 fazowy regulator napięcia – DVR. | |||||||||
| Grzałka bloku silnika - szybkie przyjęcie obciążenia | Wyłącznik mocy Schneider NSX. | |||||||||
![]() |
||||||||||
| DANE OGÓLNE | ||||||||||
| Oznaczenie agregatu | F.0050.IA.F | Moc znamionowa P.R.P - określa maksymalną dostępną moc zespołu przy zmiennym obciążeniu w pracy ciągłej. Dopuszczalne przeciążenie +10% maksymalnie przez 1 godzinę na każde 12 godzin pracy. Średni pobór mocy w ciągu 24 godzin nie powinien przekraczać 80% PRP. | ||||||||
| Moc maksymalna E.S.P. [kVA/kW] | 55,0 / 44,0 | |||||||||
| Moc znamionowa P.R.P. [kVA/kW] | 50,0 / 40,0 | |||||||||
| Prąd znamionowy P.R.P. [A] | 72,0 | |||||||||
| Częstotliwość [Hz] | 50 | |||||||||
| Napięcie [V] | 400 | Moc maksymalna E.S.P. - określa maksymalną dostępną moc zespołu przy pracy ze zmiennym obciążeniem, w trybie pracy awaryjnej, przy ograniczeniu do 200 godzin pracy rocznie. Brak możliwości przeciążenia. Średnie obciążenie w ciągu 24 godzin nie powinno przekraczać 70% ESP | ||||||||
| Emisja spalin | non-emission | |||||||||
| Rodzaj paliwa | Diesel (EN 590) | |||||||||
| Zużycie paliwa - obciążenie 50% [l/h] | 6,1 | |||||||||
| Zużycie paliwa - obciążenie 75% [l/h] | 9,6 | |||||||||
| Zużycie paliwa - obciążenie 100% [l/h] | 11,6 | Zastrzeżenia - powyższe parametry zostały podane przy założeniu pracy agregatu w temperaturze otoczenia nie wyższej niż 40 °C oraz wysokości nie większej niż 1000m n.p.m. | ||||||||
| Zużycie paliwa - obciążenie 110% [l/h] | 12,7 | |||||||||
| Pojemność stand. Zbiornika paliwa | 120 | |||||||||
| Autonomia dla obciążenia 100% [h] | 10 | |||||||||
| Instalacja sterowania silnika [V] | 12 | Spełnione dyrektywy i normy - Dyrektywa Maszynowa 2006/42/WE - Dyrektywa Niskonapięciowa 2014/35/WE - Kompatybilność Elektromagnetyczna 2014/30/WE - Dyrektywa Hałasowa 2000/14/WE - Dyrektywa Spalinowa 97/68/WE - ISO 8528-1:2005, PN-ISO 8528-5:2013 - PN-EN ISO 8528-13:2016-PN-EN 60204-1 | ||||||||
| Waga agregatu bez paliwa [kg] | ~840 | |||||||||
| Wymiary D x S x W [mm] | 1820 x 790 x 1321 | |||||||||
| Moc akustyczna Lwa [dBA] | 115,8 ± 2,2 | |||||||||
| Ciśnienie akustyczne z 7m. LPa [dBA] | 87,2 ± 2,2 | |||||||||
| STEROWNK STANDARD | ||||||||||
| Typ sterownika: IL-NT-AMF 25 | ![]() |
|||||||||
| Intuicyjny interfejs graficzny | ||||||||||
| Zegar czasu rzeczywistego z akumulatorem | ||||||||||
| Kontrola zasilania sieciowego, automatyczny start generatora | ||||||||||
| Dziennik zdarzeń: do 119 pozycji | ||||||||||
| Pomiar wartości prądu w 3 fazach | ||||||||||
| Pomiar wartości napięcia sieci i generatora | ||||||||||
| Pomiar mocy czynnej, biernej i pozornej | ||||||||||
| Licznik energii czynnej i biernej generatora | ||||||||||
| Licznik czasu pracy | ||||||||||
| Pomiar napięcia akumulatora | ||||||||||
| Pomiar poziomu paliwa | ||||||||||
| Ochrona generatora (częstotliwość, napięcie, asymetria, przeciążenie) | ![]() |
|||||||||
| Obsługa silników z protokołem CAN wg. standardu J1939 | ||||||||||
| Komunikacja RS 485 Modbus oraz RS232 | ||||||||||
| (wymagany moduł IL-NT RS232-485) | ||||||||||
| Obsługa zdalna przez GPRS (wymagany moduł IL-NT GPRS) | ||||||||||
| Obsługa zdalna przez Internet (wymagany moduł IB-Lite) | ||||||||||
| Darmowy system InteliMonitor do podglądu parametrów agregatów | ||||||||||
| Darmowa aplikacja WebSupervisor dla Android lub iOS do podglądu floty agregatów | ||||||||||
| Wysyłanie powiadomień o błędach poprzez SMS lub e-mail (wymagany moduł IL-NT GPRS lub IB-Lite) | ||||||||||
| SILNIK | PRĄDNICA | |||||||||
| Producent silnika | FTP (Iveco) | Napięcie znamionowe [V] | 400 | |||||||
| Typ silnika | NEF45AM2 | Współczynnik mocy (cos ϕ) | 0,8 | |||||||
| Kraj produkcji | Włochy | Temperatura, wyskość | 40°C 1000m. n.p.m. | |||||||
| Moc silnika netto [kW] | 45,0 | Moc znamionowa [kVA] | 50 | |||||||
| Emisja spalin* | non-emission | Ochrona | IP 23 | |||||||
| Obroty silnika [obr/min] | 1500 | Konstrukcja | Jednołożyskowa | |||||||
| Regulacja obrotów silnika | mechaniczna | Połączenie z silnikiem | Bezpośrednie | |||||||
| Klasa wykonania ** | G2 | Technologia | Bezszczotkowa | |||||||
| Pojemność silnika [l] | 4,5 | Podtrzymanie prądu zwarc. | 270% 10s. | |||||||
| Liczba cylindrów | 4 | Sprawność [%] | 90 | |||||||
| Układ paliwowy | wtrysk bezpośredni | Klasa izolacji | H | |||||||
| Instalacja [V] | 12 | Zawartość harmonicznych THD% | <2 | |||||||
| Pojemność cieczy chłodzącej [l] | 17,0 | Reaktancja Xd'' [%] | 8 | |||||||
| Pojemność miski olejowej [l] | 12,8 | Regulacja napięcia | DVR cyfrowy | |||||||
| Rodzaj paliwa | Diesel (EN 590) | Pomiar napięcia | 3 fazy | |||||||
| Dokładność regulacji napięcia [%] | ± 0,25 | |||||||||
| * Zgodnie z dyrektywą 97/68/WE dotyczącą ograniczenia emisji zanieczyszczeń gazowych i pyłowych z silników spalinowych, montowanych w maszynach samojezdnych, nieporuszających się po drogach | Zasilanie AVR | uzwojenie pomocnicze | ||||||||
| Zasilanie AVR (opconalnie) | PMG | |||||||||
| ** Zgodnie z normą PN-ISO 8528-5:2013 | Miejsce produkcji | EU | ||||||||
| WYPOSAŻENIE STANDARDOWE | WYPOSAŻENIE I USŁUGI OPCJONALNE | |||||||||
| Presostat niskiego ciśnienia oleju | Elektoniczny regulator obrotów | |||||||||
| Termostat wysokiej temperatury silnika | Pomiar ciśnienia oleju | |||||||||
| Grzałka silnika z termostatem | Pomiar temperatury silnika | |||||||||
| Agregat "zalany" olejem silnikowym - got. do pracy | Ręczna pompa do spustu oleju | |||||||||
| Filtr (y) paliwa - oleju napędowego | Odłącznik akumulatora | |||||||||
| Filtr (y) oleju silnikowego | Wyłącznik agregatu 4P Schneider | |||||||||
| Agregat "zalany" płynem chłodzącym - got. do pracy | Gniazda odbioru pełnej mocy | |||||||||
| Wlew płynu chłodzącego na dachu obudowy | Szafka odbioru mocy z gniazdami | |||||||||
| Akumulator (y) rozruchowy (e) | Układ SZR sterowany sterownikiem generatora | |||||||||
| Ładowarka akumulatora (ów) | Układ SZR z kontrolerem | |||||||||
| Wyłącznik agregatu | Układ SZR do zastosowań zewnętrznych | |||||||||
| Cewka wzrostowa wyłącznika generatora | Karta komunikacji GPRS ComAp | |||||||||
| Sterownik IL-NT-AMF25 | Karta komunikacji Ethernet ComAp | |||||||||
| Wyłącznik sterownika | Karta komunikacji RS 485, RS 232 ComAp | |||||||||
| Sygnalizator dźwiękowy awarii | Zdalny wyświetlacz | |||||||||
| Przycisk awaryjnego zatrzymania | Czujnik wycieku w przestrzeni retencyjnej | |||||||||
| Obudowa wyciszona, wykonana z blachy Al-Zn | Ręczna pompa spustu paliwa oraz retencji | |||||||||
| Standardowy kolor RAL 7032 | Niestandardowy zbiornik paliwa | |||||||||
| Ramozbiornikz przestrzenią retencyjną | Dodatkowy zbiornik paliwa 1000 –10000 l | |||||||||
| Rama całkowicie spawana | Układ uzupełniania paliwa w zbiorniku agregatu | |||||||||
| Zamykany wlew paliwa na zewnątrz obudowy | Niestandardowy kolor obudowy (paleta RAL) | |||||||||
| Pomiar poziomu paliwa | Podłączenie agregatu wraz z uruchomieniem | |||||||||
| Wibroizolatory drgań silnika i prądnicy | Zatankowanie agregatu paliwem - olejem napędowym | |||||||||
| Tłumik spalin z kompensatorem drgań | ||||||||||
| Uchwyty załadunkowe | ||||||||||
| WYTYCZNE INSTALACYJNE | ||||||||||
| Zacisk siłowy odbioru mocy | Zacisk wyłącznika | |||||||||
| Sugerowany przewód odbioru mocy do 30m | elastyczny 5 x 16 mm2 | |||||||||
| Sugerowany przewód potrzeb własnych agregatu | elastyczny 3 x 2,5 mm2 | |||||||||
| * W przypadku instalacji z układem SZR FOGO, patrz instrukcję SZR w zakresie dodatkowego okablowania sterującego | ||||||||||
| Średnica rury wydechowej max. 7m, 4 kolana | 88,9 mm | |||||||||
| Średnica rury wydechowej max. 15m, 4 kolana | 88,9 mm | |||||||||
| WYTYCZNE EKSPLOATACYJNE | ||||||||||
| Okres wymiany filtrów paliwa | 500 mth lub co rok | |||||||||
| Okres wymiany oleju | Po pierwszych 100 mth, następnie co 500 mth - lub co rok | |||||||||
| Okres wymiany filtrów oleju | Po pierwszych 100 mth, następnie co 500 mth - lub co rok | |||||||||
| Okres wymiany płynu chłodzącego | Po 1000 mth lub co 2 lata | |||||||||
| Okres wymiany akumulatorów | 2 lata | |||||||||
| Okres badań instalacji elektrycznej | Zgodnie z wymogami prawa i PN-HD 60364-6:2008 | |||||||||
| GWARANCJA | ||||||||||
| Agregaty pracujące jako zasilanie rezerwowe | 60 miesięcy z limitem 1000 przepracowanych motogodzin, pod warunkiem wykonywania wymaganych przeglądów serwisowych | |||||||||
| Agregaty do pracy ciągłej | 12 miesięcy z limitem 1000 motogodzin | |||||||||
Proszę wyślij nam swoje zapytanie.
W każdej chwili możesz również zadzwonić do nas - telefon 732 733 300
Lub napisać e-mail - kontakt@fogo-agregaty.pl
Pracujemy:
Od Poniedziałku do Piątku w godzinach od 8.00 do 16.00
W Soboty w godzinach od 8.00 do 12.00