Agregat Prądotwórczy FOGO FDG 60 I
Znamionowa moc agregatu to 60 kVA = 48 kW
Nazwa agregatu – FDG 60 I
Kod Produktu – F.0060.IA
Kod Agregatu – F.0060.IA.G
Agregat prądotwórczy FOGO FDG60I (FDG60IA) to niewątpliwie flagowy model Polskiego producenta agregatów prądotwórczych firmy FOGO. Generator ten uzyskuje moc znamionową na poziomie 60kVA czyli 48 kW (kilowatów). W generatorze tym zainstalowano silnik IVECO NEF45SM1A. Jest to niewątpliwie bardzo dobra i wytrzymała jednostka napędowa o mocy 53kW, turbodoładowana, czterocylindrowa. Jak każdy silnik FTP IVECO jest to jeden z najlepszych silników dostępnych na rynku w tej mocy. Bardzo prosty w obsłudze i serwisowaniu. Zainstalowana prądnica w tej jednostce to TAL042H produkowana przez uznanego producenta Leroy-Somer. Generator FDG60IA (dawniej FOGO FI60) to jeden z głównych i najlepiej się sprzedających agregatów prądotwórczych w tej mocy w Polsce. Bardzo przystępna cena i wysoka jakość obudowy agregatu i zainstalowanych w nim podzespołów to gwarancja sukcesu sprzedaży tego modelu. Cena tego agregatu jest tylko nieco wyższa niż ceny agregatów niewiadomego pochodzenia i produkcji, a jakość wykonania produkcji jest na zdecydowanie lepszym i bardzo wysokim poziomie. Zdecydowanie w przedziale mocy od 10kW do 50kW jest to najlepiej sprzedający się agregat Polskiego producenta Firmy FOGO AGREGATY PRĄDOTWÓRCZE. Polecamy ten model, znajduje się on na naszej liście „sprawdzonych i preferowanych agregatów prądotwórczych” polecanych przez APEX AGREGATY PRĄDOTWÓRCZE.
AGREGAT PRĄDOTWÓRCZY FOGO | ||||||||||
FDG 60 I | ||||||||||
CECHY AGREGATU | ||||||||||
Wysoka jakośći niezawodność | Bogate wyposażenie standardowe i opconalne | |||||||||
Sterownik ComAp IL-NT AMF-25 | Szeroki wachlarz opcji zdalnej komunikacji. | |||||||||
Przygotowany do współpracy z układem SZR | Praca ręczna lub automatyczna. | |||||||||
Antykorozyjna powłoka Al. - Zn. | Wanna retencyjna. | |||||||||
Bezszczotkowa prądnica | Cyfrowy, 3 fazowy regulator napięcia – DVR. | |||||||||
Grzałka bloku silnika - szybkie przyjęcie obciążenia | Wyłącznik mocy Schneider NSX. | |||||||||
DANE OGÓLNE | ||||||||||
Oznaczenie agregatu | F.0060.IA.G | Moc znamionowa P.R.P - określa maksymalną dostępną moc zespołu przy zmiennym obciążeniu w pracy ciągłej. Dopuszczalne przeciążenie +10% maksymalnie przez 1 godzinę na każde 12 godzin pracy. Średni pobór mocy w ciągu 24 godzin nie powinien przekraczać 80% PRP. | ||||||||
Moc maksymalna E.S.P. [kVA/kW] | 66,0 / 53,0 | |||||||||
Moc znamionowa P.R.P. [kVA/kW] | 60,0 / 48,0 | |||||||||
Prąd znamionowy P.R.P. [A] | 86,0 | |||||||||
Częstotliwość [Hz] | 50 | |||||||||
Napięcie [V] | 400 | Moc maksymalna E.S.P. - określa maksymalną dostępną moc zespołu przy pracy ze zmiennym obciążeniem, w trybie pracy awaryjnej, przy ograniczeniu do 200 godzin pracy rocznie. Brak możliwości przeciążenia. Średnie obciążenie w ciągu 24 godzin nie powinno przekraczać 70% ESP | ||||||||
Emisja spalin | stage II | |||||||||
Rodzaj paliwa | Diesel (EN 590) | |||||||||
Zużycie paliwa - obciążenie 50% [l/h] | 7,2 | |||||||||
Zużycie paliwa - obciążenie 75% [l/h] | 10,3 | |||||||||
Zużycie paliwa - obciążenie 100% [l/h] | 13,7 | Zastrzeżenia - powyższe parametry zostały podane przy założeniu pracy agregatu w temperaturze otoczenia nie wyższej niż 40 °C oraz wysokości nie większej niż 1000m n.p.m. | ||||||||
Zużycie paliwa - obciążenie 110% [l/h] | 15,0 | |||||||||
Pojemność stand. Zbiornika paliwa | 120 | |||||||||
Autonomia dla obciążenia 100% [h] | 8,8 | |||||||||
Instalacja sterowania silnika [V] | 12 | Spełnione dyrektywy i normy - Dyrektywa Maszynowa 2006/42/WE - Dyrektywa Niskonapięciowa 2014/35/WE - Kompatybilność Elektromagnetyczna 2014/30/WE - Dyrektywa Hałasowa 2000/14/WE - Dyrektywa Spalinowa 97/68/WE - ISO 8528-1:2005, PN-ISO 8528-5:2013 - PN-EN ISO 8528-13:2016-PN-EN 60204-1 | ||||||||
Waga agregatu bez paliwa [kg] | 1110 | |||||||||
Wymiary D x S x W [mm] | 2353 x 1088 x 1525 | |||||||||
Moc akustyczna Lwa [dBA] | 97 | |||||||||
Ciśnienie akustyczne z 7m. LPa [dBA] | 66 ± 2 | |||||||||
STEROWNK STANDARD | ||||||||||
Typ sterownika: IL-NT-AMF 25 | ||||||||||
Intuicyjny interfejs graficzny | ||||||||||
Zegar czasu rzeczywistego z akumulatorem | ||||||||||
Kontrola zasilania sieciowego, automatyczny start generatora | ||||||||||
Dziennik zdarzeń: do 119 pozycji | ||||||||||
Pomiar wartości prądu w 3 fazach | ||||||||||
Pomiar wartości napięcia sieci i generatora | ||||||||||
Pomiar mocy czynnej, biernej i pozornej | ||||||||||
Licznik energii czynnej i biernej generatora | ||||||||||
Licznik czasu pracy | ||||||||||
Pomiar napięcia akumulatora | ||||||||||
Pomiar poziomu paliwa | ||||||||||
Ochrona generatora (częstotliwość, napięcie, asymetria, przeciążenie) | ||||||||||
Obsługa silników z protokołem CAN wg. standardu J1939 | ||||||||||
Komunikacja RS 485 Modbus oraz RS232 | ||||||||||
(wymagany moduł IL-NT RS232-485) | ||||||||||
Obsługa zdalna przez GPRS (wymagany moduł IL-NT GPRS) | ||||||||||
Obsługa zdalna przez Internet (wymagany moduł IB-Lite) | ||||||||||
Darmowy system InteliMonitor do podglądu parametrów agregatów | ||||||||||
Darmowa aplikacja WebSupervisor dla Android lub iOS do podglądu floty agregatów | ||||||||||
Wysyłanie powiadomień o błędach poprzez SMS lub e-mail (wymagany moduł IL-NT GPRS lub IB-Lite) | ||||||||||
SILNIK | PRĄDNICA | |||||||||
Producent silnika | FTP (Iveco) | Napięcie znamionowe [V] | 400 | |||||||
Typ silnika | NEF45SM1A | Współczynnik mocy (cos ϕ) | 0,8 | |||||||
Kraj produkcji | Włochy | Temperatura, wyskość | 40°C 1000m. n.p.m. | |||||||
Moc silnika netto [kW] | 53,3 | Moc znamionowa [kVA] | 60,2 | |||||||
Emisja spalin* | stage II | Ochrona | IP 23 | |||||||
Obroty silnika [obr/min] | 1500 | Konstrukcja | Jednołożyskowa | |||||||
Regulacja obrotów silnika | mechaniczna | Połączenie z silnikiem | Bezpośrednie | |||||||
Klasa wykonania ** | G2 | Technologia | Bezszczotkowa | |||||||
Pojemność silnika [l] | 4,5 | Podtrzymanie prądu zwarc. | 270% 10s. | |||||||
Liczba cylindrów | 4 | Sprawność [%] | 89,9 | |||||||
Układ paliwowy | wtrysk bezpośredni | Klasa izolacji | H | |||||||
Instalacja [V] | 12 | Zawartość harmonicznych THD% | <2 | |||||||
Pojemność cieczy chłodzącej [l] | 18,5 | Reaktancja Xd'' [%] | 7,3 | |||||||
Pojemność miski olejowej [l] | 12,8 | Regulacja napięcia | DVR cyfrowy | |||||||
Rodzaj paliwa | Diesel (EN 590) | Pomiar napięcia | 3 fazy | |||||||
Dokładność regulacji napięcia [%] | ± 0,25 | |||||||||
* Zgodnie z dyrektywą 97/68/WE dotyczącą ograniczenia emisji zanieczyszczeń gazowych i pyłowych z silników spalinowych, montowanych w maszynach samojezdnych, nieporuszających się po drogach | Zasilanie AVR | uzwojenie pomocnicze | ||||||||
Zasilanie AVR (opconalnie) | PMG | |||||||||
** Zgodnie z normą PN-ISO 8528-5:2013 | Miejsce produkcji | EU | ||||||||
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE | WYPOSAŻENIE I USŁUGI OPCJONALNE | |||||||||
Presostat niskiego ciśnienia oleju | Elektoniczny regulator obrotów | |||||||||
Termostat wysokiej temperatury silnika | Pomiar ciśnienia oleju | |||||||||
Grzałka silnika z termostatem | Pomiar temperatury silnika | |||||||||
Agregat "zalany" olejem silnikowym - got. do pracy | Ręczna pompa do spustu oleju | |||||||||
Filtr (y) paliwa - oleju napędowego | Odłącznik akumulatora | |||||||||
Filtr (y) oleju silnikowego | Wyłącznik agregatu 4P Schneider | |||||||||
Agregat "zalany" płynem chłodzącym - got. do pracy | Gniazda odbioru pełnej mocy | |||||||||
Wlew płynu chłodzącego na dachu obudowy | Szafka odbioru mocy z gniazdami | |||||||||
Akumulator (y) rozruchowy (e) | Układ SZR sterowany sterownikiem generatora | |||||||||
Ładowarka akumulatora (ów) | Układ SZR z kontrolerem | |||||||||
Wyłącznik agregatu | Układ SZR do zastosowań zewnętrznych | |||||||||
Cewka wzrostowa wyłącznika generatora | Karta komunikacji GPRS ComAp | |||||||||
Sterownik IL-NT-AMF25 | Karta komunikacji Ethernet ComAp | |||||||||
Wyłącznik sterownika | Karta komunikacji RS 485, RS 232 ComAp | |||||||||
Sygnalizator dźwiękowy awarii | Zdalny wyświetlacz | |||||||||
Przycisk awaryjnego zatrzymania | Czujnik wycieku w przestrzeni retencyjnej | |||||||||
Obudowa wyciszona, wykonana z blachy Al-Zn | Ręczna pompa spustu paliwa oraz retencji | |||||||||
Standardowy kolor RAL 7032 | Niestandardowy zbiornik paliwa | |||||||||
Ramozbiornikz przestrzenią retencyjną | Dodatkowy zbiornik paliwa 1000 –10000 l | |||||||||
Rama całkowicie spawana | Układ uzupełniania paliwa w zbiorniku agregatu | |||||||||
Zamykany wlew paliwa na zewnątrz obudowy | Niestandardowy kolor obudowy (paleta RAL) | |||||||||
Pomiar poziomu paliwa | Podłączenie agregatu wraz z uruchomieniem | |||||||||
Wibroizolatory drgań silnika i prądnicy | Zatankowanie agregatu paliwem - olejem napędowym | |||||||||
Tłumik spalin z kompensatorem drgań | ||||||||||
Uchwyty załadunkowe | ||||||||||
Zapytanie o produktProszę wyślij nam swoje zapytanie. Pracujemy:
Wyślij
|