Agregat Prądotwórczy FOGO FDG 200 V
Znamionowa moc agregatu to 250 kVA = 200 kW
Nazwa agregatu – FDG 200 V
Kod Produktu – F.0200.VA
Kod Agregatu – F.0200.VA.G
Agregat prądotwórczy FDG250V to kolejny flagowy agregat Polskiego producenta firmy FOGO, który zapisuje się na liście najlepiej sprzedających się agregatów prądotwórczych w naszej firmie w przedziale mocy 200-250kVA. Generator ten jest zasilany bardzo dobrym i niezawodnym silnikiem VOLVO PENTA TAD734GE produkowanym w Niemczech. Układ paliwowy tego silnika oparty jest na szynie Common Rail. Pojemność tego silnika to 7,2 litra, jest to maszyna 6 cylindrowa, z zamontowanym w standardzie elektronicznym regulatorem prędkości obrotowej. Dzięki takiemu rozwiązaniu agregat utrzymuje bardzo stabilne parametry obrotów, a co się z tym wiąże również napięć i częstotliwości = 50Hz. Dopełnieniem tego silnika jest zamontowana prądnica TAL046D generująca moc elektryczną na poziomie 200 – 220kW. Moc znamionowa tego agregatu P.R.P to 200kW (250 kVA) moc maksymalna tego agregatu E.S.P. to 220kW (275kVA). Jednostka ta nadaje się do zasilania najbardziej wymagających odbiorników. Wysoka kultura i jakość pracy silnika VOLVO, oraz łatwość serwisowania tej jednostki sprawia że często promujemy tą maszynę. Polecamy ten model, znajduje się on na naszej liście „sprawdzonych i preferowanych agregatów prądotwórczych” polecanych przez APEX AGREGATY PRĄDOTWÓRCZE.
AGREGAT PRĄDOTWÓRCZY FOGO | ||||||||||
FDG 200 V | ||||||||||
CECHY AGREGATU | ||||||||||
Wysoka jakośći niezawodność | Bogate wyposażenie standardowe i opconalne | |||||||||
Sterownik ComAp IL-NT AMF-25 | Szeroki wachlarz opcji zdalnej komunikacji. | |||||||||
Przygotowany do współpracy z układem SZR | Praca ręczna lub automatyczna. | |||||||||
Antykorozyjna powłoka Al. - Zn. | Wanna retencyjna. | |||||||||
Bezszczotkowa prądnica | Cyfrowy, 3 fazowy regulator napięcia – DVR. | |||||||||
Grzałka bloku silnika - szybkie przyjęcie obciążenia | Wyłącznik mocy Schneider NSX. | |||||||||
DANE OGÓLNE | ||||||||||
Oznaczenie agregatu | F.0200.VA.G | Moc znamionowa P.R.P - określa maksymalną dostępną moc zespołu przy zmiennym obciążeniu w pracy ciągłej. Dopuszczalne przeciążenie +10% maksymalnie przez 1 godzinę na każde 12 godzin pracy. Średni pobór mocy w ciągu 24 godzin nie powinien przekraczać 80% PRP. | ||||||||
Moc maksymalna E.S.P. [kVA/kW] | 220,0 / 176,0 | |||||||||
Moc znamionowa P.R.P. [kVA/kW] | 200,0 / 160,0 | |||||||||
Prąd znamionowy P.R.P. [A] | 289,0 | |||||||||
Częstotliwość [Hz] | 50 | |||||||||
Napięcie [V] | 400 | Moc maksymalna E.S.P. - określa maksymalną dostępną moc zespołu przy pracy ze zmiennym obciążeniem, w trybie pracy awaryjnej, przy ograniczeniu do 200 godzin pracy rocznie. Brak możliwości przeciążenia. Średnie obciążenie w ciągu 24 godzin nie powinno przekraczać 70% ESP | ||||||||
Emisja spalin | stage II | |||||||||
Rodzaj paliwa | Diesel (EN 590) | |||||||||
Zużycie paliwa - obciążenie 50% [l/h] | 24,3 | |||||||||
Zużycie paliwa - obciążenie 75% [l/h] | 35,1 | |||||||||
Zużycie paliwa - obciążenie 100% [l/h] | 46,6 | Zastrzeżenia - powyższe parametry zostały podane przy założeniu pracy agregatu w temperaturze otoczenia nie wyższej niż 40 °C oraz wysokości nie większej niż 1000m n.p.m. | ||||||||
Zużycie paliwa - obciążenie 110% [l/h] | 51,8 | |||||||||
Pojemność stand. Zbiornika paliwa | 410 | |||||||||
Autonomia dla obciążenia 100% [h] | 8,8 | |||||||||
Instalacja sterowania silnika [V] | 24 | Spełnione dyrektywy i normy - Dyrektywa Maszynowa 2006/42/WE - Dyrektywa Niskonapięciowa 2014/35/WE - Kompatybilność Elektromagnetyczna 2014/30/WE - Dyrektywa Hałasowa 2000/14/WE - Dyrektywa Spalinowa 97/68/WE - ISO 8528-1:2005, PN-ISO 8528-5:2013 - PN-EN ISO 8528-13:2016-PN-EN 60204-1 | ||||||||
Waga agregatu bez paliwa [kg] | ~2600 | |||||||||
Wymiary D x S x W [mm] | 3650 x 1512 x 2226 | |||||||||
Moc akustyczna Lwa [dBA] | 97 | |||||||||
Ciśnienie akustyczne z 7m. LPa [dBA] | 67,9 ± 2,2 | |||||||||
STEROWNK STANDARD | ||||||||||
Typ sterownika: IL-NT-AMF 25 | ||||||||||
Intuicyjny interfejs graficzny | ||||||||||
Zegar czasu rzeczywistego z akumulatorem | ||||||||||
Kontrola zasilania sieciowego, automatyczny start generatora | ||||||||||
Dziennik zdarzeń: do 119 pozycji | ||||||||||
Pomiar wartości prądu w 3 fazach | ||||||||||
Pomiar wartości napięcia sieci i generatora | ||||||||||
Pomiar mocy czynnej, biernej i pozornej | ||||||||||
Licznik energii czynnej i biernej generatora | ||||||||||
Licznik czasu pracy | ||||||||||
Pomiar napięcia akumulatora | ||||||||||
Pomiar poziomu paliwa | ||||||||||
Ochrona generatora (częstotliwość, napięcie, asymetria, przeciążenie) | ||||||||||
Obsługa silników z protokołem CAN wg. standardu J1939 | ||||||||||
Komunikacja RS 485 Modbus oraz RS232 | ||||||||||
(wymagany moduł IL-NT RS232-485) | ||||||||||
Obsługa zdalna przez GPRS (wymagany moduł IL-NT GPRS) | ||||||||||
Obsługa zdalna przez Internet (wymagany moduł IB-Lite) | ||||||||||
Darmowy system InteliMonitor do podglądu parametrów agregatów | ||||||||||
Darmowa aplikacja WebSupervisor dla Android lub iOS do podglądu floty agregatów | ||||||||||
Wysyłanie powiadomień o błędach poprzez SMS lub e-mail (wymagany moduł IL-NT GPRS lub IB-Lite) | ||||||||||
SILNIK | PRĄDNICA | |||||||||
Producent silnika | Volvo | Napięcie znamionowe [V] | 400 | |||||||
Typ silnika | TAD733GE | Współczynnik mocy (cos ϕ) | 0,8 | |||||||
Kraj produkcji | Niemcy | Temperatura, wyskość | 40°C 1000m. n.p.m. | |||||||
Moc silnika netto [kW] | 176,0 | Moc znamionowa [kVA] | 200,0 | |||||||
Emisja spalin* | stage II | Ochrona | IP 23 | |||||||
Obroty silnika [obr/min] | 1500 | Konstrukcja | Jednołożyskowa | |||||||
Regulacja obrotów silnika | elektroniczna | Połączenie z silnikiem | Bezpośrednie | |||||||
Klasa wykonania ** | G3 | Technologia | Bezszczotkowa | |||||||
Pojemność silnika [l] | 7,2 | Podtrzymanie prądu zwarc. | 270% 10s. | |||||||
Liczba cylindrów | 6 | Sprawność [%] | 91,4 | |||||||
Układ paliwowy | pompowtryski | Klasa izolacji | H | |||||||
Instalacja [V] | 24 | Zawartość harmonicznych THD% | 2,5 | |||||||
Pojemność cieczy chłodzącej [l] | 32,0 | Reaktancja Xd'' [%] | 14,2 | |||||||
Pojemność miski olejowej [l] | 34,0 | Regulacja napięcia | DVR cyfrowy | |||||||
Rodzaj paliwa | Diesel (EN 590) | Pomiar napięcia | 3 fazy | |||||||
Dokładność regulacji napięcia [%] | ± 0,25 | |||||||||
* Zgodnie z dyrektywą 97/68/WE dotyczącą ograniczenia emisji zanieczyszczeń gazowych i pyłowych z silników spalinowych, montowanych w maszynach samojezdnych, nieporuszających się po drogach | Zasilanie AVR | uzwojenie pomocnicze | ||||||||
Zasilanie AVR (opconalnie) | PMG | |||||||||
** Zgodnie z normą PN-ISO 8528-5:2013 | Miejsce produkcji | EU | ||||||||
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE | WYPOSAŻENIE I USŁUGI OPCJONALNE | |||||||||
Presostat niskiego ciśnienia oleju | Elektoniczny regulator obrotów | |||||||||
Termostat wysokiej temperatury silnika | Pomiar ciśnienia oleju | |||||||||
Grzałka silnika z termostatem | Pomiar temperatury silnika | |||||||||
Agregat "zalany" olejem silnikowym - got. do pracy | Ręczna pompa do spustu oleju | |||||||||
Filtr (y) paliwa - oleju napędowego | Odłącznik akumulatora | |||||||||
Filtr (y) oleju silnikowego | Wyłącznik agregatu 4P Schneider | |||||||||
Agregat "zalany" płynem chłodzącym - got. do pracy | Gniazda odbioru pełnej mocy | |||||||||
Wlew płynu chłodzącego na dachu obudowy | Szafka odbioru mocy z gniazdami | |||||||||
Akumulator (y) rozruchowy (e) | Układ SZR sterowany sterownikiem generatora | |||||||||
Ładowarka akumulatora (ów) | Układ SZR z kontrolerem | |||||||||
Wyłącznik agregatu | Układ SZR do zastosowań zewnętrznych | |||||||||
Cewka wzrostowa wyłącznika generatora | Karta komunikacji GPRS ComAp | |||||||||
Sterownik IL-NT-AMF25 | Karta komunikacji Ethernet ComAp | |||||||||
Wyłącznik sterownika | Karta komunikacji RS 485, RS 232 ComAp | |||||||||
Sygnalizator dźwiękowy awarii | Zdalny wyświetlacz | |||||||||
Przycisk awaryjnego zatrzymania | Czujnik wycieku w przestrzeni retencyjnej | |||||||||
Obudowa wyciszona, wykonana z blachy Al-Zn | Ręczna pompa spustu paliwa oraz retencji | |||||||||
Standardowy kolor RAL 7032 | Niestandardowy zbiornik paliwa | |||||||||
Ramozbiornikz przestrzenią retencyjną | Dodatkowy zbiornik paliwa 1000 –10000 l | |||||||||
Rama całkowicie spawana | Układ uzupełniania paliwa w zbiorniku agregatu | |||||||||
Zamykany wlew paliwa na zewnątrz obudowy | Niestandardowy kolor obudowy (paleta RAL) | |||||||||
Pomiar poziomu paliwa | Podłączenie agregatu wraz z uruchomieniem |