• Agregat Prądotwórczy Fogo FDG 730 SA

Agregat Prądotwórczy Fogo FDG 730 SA

  • Marka: FOGO
  • Kod produktu: FDG 730 S
  • Dostępność: DOSTĘPNY - pomoc techniczna tel. 732 733 300
  • 281.698 zł

  • Netto: 229.023 zł

Agregat Prądotwórczy FOGO FDG 730 S
Znamionowa moc agregatu to 697 kVA = 558 kW

Nazwa agregatu – FDG 730 S
Kod Produktu –
F.0730.SA
Kod Agregatu –  F.0730.SA.G

 

AGREGAT PRĄDOTWÓRCZY  FOGO
FDG 730 S
                     
  CECHY AGREGATU
Wysoka jakośći niezawodność   Bogate wyposażenie standardowe i opconalne
Sterownik ComAp IL-NT AMF-25   Szeroki wachlarz opcji zdalnej komunikacji.
Przygotowany do współpracy z układem SZR   Praca ręczna lub automatyczna.
Antykorozyjna powłoka Al. - Zn.   Wanna retencyjna.
Bezszczotkowa prądnica   Cyfrowy, 3 fazowy regulator napięcia – DVR.
Grzałka bloku silnika - szybkie przyjęcie obciążenia   Wyłącznik mocy Schneider NSX.
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
  DANE OGÓLNE
Oznaczenie agregatu F.0730.SA.G   Moc znamionowa P.R.P - określa maksymalną dostępną moc zespołu przy zmiennym obciążeniu w pracy ciągłej. Dopuszczalne  przeciążenie +10%  maksymalnie  przez 1 godzinę  na każde 12 godzin pracy. Średni pobór mocy w ciągu 24 godzin nie powinien przekraczać 80% PRP.
Moc maksymalna E.S.P. [kVA/kW] 767,0 / 614,0  
Moc znamionowa P.R.P. [kVA/kW] 697,0 / 558,0  
Prąd znamionowy P.R.P. [A] 1006,0  
Częstotliwość [Hz] 50            
Napięcie [V] 400   Moc maksymalna E.S.P. - określa  maksymalną  dostępną  moc  zespołu  przy  pracy  ze  zmiennym obciążeniem, w trybie pracy awaryjnej, przy ograniczeniu do 200 godzin pracy rocznie. Brak możliwości przeciążenia. Średnie obciążenie w ciągu 24 godzin  nie powinno przekraczać 70% ESP
Emisja spalin fuel optimized  
Rodzaj paliwa Diesel (EN 590)  
Zużycie paliwa - obciążenie 50% [l/h] 76,1  
Zużycie paliwa - obciążenie 75% [l/h] 111,3            
Zużycie paliwa - obciążenie 100% [l/h] 141,2   Zastrzeżenia - powyższe  parametry  zostały  podane  przy  założeniu  pracy  agregatu  w temperaturze otoczenia nie wyższej niż 40 °C oraz wysokości nie większej niż 1000m n.p.m.
Zużycie paliwa - obciążenie 110% [l/h] 158,8  
Pojemność stand. Zbiornika paliwa 990  
Autonomia dla obciążenia 100% [h] 7,0            
Instalacja sterowania silnika [V] 24   Spełnione dyrektywy i normy - Dyrektywa Maszynowa 2006/42/WE - Dyrektywa Niskonapięciowa 2014/35/WE - Kompatybilność Elektromagnetyczna 2014/30/WE - Dyrektywa Hałasowa 2000/14/WE - Dyrektywa Spalinowa 97/68/WE - ISO 8528-1:2005, PN-ISO 8528-5:2013 - PN-EN ISO 8528-13:2016-PN-EN 60204-1
Waga agregatu bez paliwa [kg] ~5970  
Wymiary D x S x W [mm] 4560 x 1961 x 2521  
Moc akustyczna Lwa [dBA] 105  
Ciśnienie akustyczne z 7m. LPa [dBA] 73,6 ± 1,9  
                     
  STEROWNK STANDARD
Typ sterownika: IL-NT-AMF 25
Intuicyjny interfejs graficzny
Zegar czasu rzeczywistego z akumulatorem
Kontrola zasilania sieciowego, automatyczny start generatora
Dziennik zdarzeń: do 119 pozycji
Pomiar wartości prądu w 3 fazach
Pomiar wartości napięcia sieci i generatora
Pomiar mocy czynnej, biernej i pozornej
Licznik energii czynnej i biernej generatora
Licznik czasu pracy
Pomiar napięcia akumulatora
Pomiar poziomu paliwa
Ochrona generatora (częstotliwość, napięcie, asymetria, przeciążenie)
Obsługa silników z protokołem CAN wg. standardu J1939
Komunikacja RS 485 Modbus oraz RS232
(wymagany moduł IL-NT RS232-485)
Obsługa zdalna przez GPRS (wymagany moduł IL-NT GPRS)
Obsługa zdalna przez Internet (wymagany moduł IB-Lite)
Darmowy system InteliMonitor do podglądu parametrów agregatów
Darmowa aplikacja WebSupervisor dla Android lub iOS do podglądu floty agregatów
Wysyłanie powiadomień o błędach poprzez SMS lub e-mail (wymagany moduł IL-NT GPRS lub IB-Lite)
                     
  SILNIK   PRĄDNICA
Producent silnika Scania Napięcie znamionowe [V] 400
Typ silnika DC16 078A 02-43 Współczynnik mocy (cos ϕ) 0,8
Kraj produkcji Szwecja Temperatura, wyskość 40°C 1000m. n.p.m.
Moc silnika netto [kW] 596,0 Moc znamionowa [kVA] 730,0
Emisja spalin* fuel optimized Ochrona IP 23
Obroty silnika  [obr/min] 1500 Konstrukcja Jednołożyskowa
Regulacja obrotów silnika elektroniczna Połączenie z silnikiem Bezpośrednie
Klasa wykonania ** G3 Technologia Bezszczotkowa
Pojemność silnika [l] 16,4 Podtrzymanie prądu zwarc. 270% 10s.
Liczba cylindrów 8 Sprawność [%] 93,6
Układ paliwowy wysokociśnieniowy XPI Klasa izolacji H
Instalacja [V] 24 Zawartość harmonicznych THD% 3,5
Pojemność cieczy chłodzącej [l] 68,0 Reaktancja Xd'' [%] 15,9
Pojemność miski olejowej [l] 48,0 Regulacja napięcia  DVR cyfrowy
Rodzaj paliwa Diesel (EN 590) Pomiar napięcia  3 fazy
    Dokładność regulacji napięcia [%] ± 0,25
* Zgodnie z dyrektywą 97/68/WE dotyczącą ograniczenia emisji zanieczyszczeń gazowych i pyłowych z silników spalinowych, montowanych w maszynach samojezdnych, nieporuszających się po drogach Zasilanie AVR uzwojenie pomocnicze
Zasilanie AVR (opconalnie) PMG
** Zgodnie z normą PN-ISO 8528-5:2013 Miejsce produkcji EU
                     
  WYPOSAŻENIE STANDARDOWE   WYPOSAŻENIE I USŁUGI OPCJONALNE
Presostat niskiego ciśnienia oleju Elektoniczny regulator obrotów
Termostat wysokiej temperatury silnika Pomiar ciśnienia oleju
Grzałka silnika z termostatem Pomiar temperatury silnika
Agregat "zalany" olejem silnikowym - got. do pracy Ręczna pompa do spustu oleju
Filtr (y) paliwa - oleju napędowego Odłącznik akumulatora
Filtr (y) oleju silnikowego Wyłącznik agregatu 4P Schneider
Agregat "zalany" płynem chłodzącym - got. do pracy Gniazda odbioru pełnej mocy
Wlew płynu chłodzącego na dachu obudowy Szafka odbioru mocy z gniazdami
Akumulator (y) rozruchowy (e) Układ SZR sterowany sterownikiem generatora
Ładowarka akumulatora (ów) Układ SZR z kontrolerem
Wyłącznik agregatu Układ SZR do zastosowań zewnętrznych
Cewka wzrostowa wyłącznika generatora Karta komunikacji GPRS ComAp
Sterownik IL-NT-AMF25 Karta komunikacji Ethernet ComAp
Wyłącznik sterownika Karta komunikacji RS 485, RS 232 ComAp
Sygnalizator dźwiękowy awarii Zdalny wyświetlacz
Przycisk awaryjnego zatrzymania Czujnik wycieku w przestrzeni retencyjnej
Obudowa wyciszona, wykonana z blachy Al-Zn Ręczna pompa spustu paliwa oraz retencji
Standardowy kolor RAL 7032 Niestandardowy zbiornik paliwa
Ramozbiornikz przestrzenią retencyjną Dodatkowy zbiornik paliwa 1000 –10000 l
Rama całkowicie spawana Układ uzupełniania paliwa w zbiorniku agregatu
Zamykany wlew paliwa na zewnątrz obudowy Niestandardowy kolor obudowy (paleta RAL)
Pomiar poziomu paliwa Podłączenie agregatu wraz z uruchomieniem
Wibroizolatory drgań silnika i prądnicy Zatankowanie agregatu paliwem - olejem napędowym
Tłumik spalin z kompensatorem drgań  
Uchwyty załadunkowe  
                     
  WYTYCZNE INSTALACYJNE
Zacisk siłowy odbioru mocy Szyna
Sugerowany przewód odbioru mocy do 30m elastyczny 3x  5 x 150 mm2
Sugerowany przewód potrzeb własnych agregatu elastyczny 3 x 2,5 mm2
* W przypadku instalacji z układem SZR FOGO, patrz instrukcję SZR w zakresie dodatkowego okablowania sterującego
Średnica rury wydechowej max. 7m, 4 kolana 133 mm
Średnica rury wydechowej max. 15m, 4 kolana  
                     
  WYTYCZNE EKSPLOATACYJNE
Okres wymiany filtrów paliwa 500 mth lub co rok
Okres wymiany oleju Po pierwszych 100 mth, następnie co 500 mth - lub co rok
Okres wymiany filtrów oleju Po pierwszych 100 mth, następnie co 500 mth - lub co rok
Okres wymiany płynu chłodzącego Po 1000 mth lub co 2 lata
Okres wymiany akumulatorów 2 lata
Okres badań instalacji elektrycznej Zgodnie z wymogami prawa i PN-HD 60364-6:2008
                     
  GWARANCJA
Agregaty pracujące jako zasilanie rezerwowe 60 miesięcy z limitem 1000 przepracowanych motogodzin, pod warunkiem wykonywania wymaganych przeglądów serwisowych

Napisz recenzję

Uwaga: Nie używaj znaków HTML!
    Zły           Dobry