• Agregat Prądotwórczy Fogo FDT 1000 VA

Agregat Prądotwórczy Fogo FDT 1000 VA

  • Marka: FOGO
  • Kod produktu: FDT 1000 V
  • Dostępność: DOSTĘPNY - pomoc techniczna tel. 732 733 300
  • KARTA KATALOGOWA FDT 1000 V: click to download pdf
  • 503.358 zł

  • Netto: 409.234 zł

Agregat Prądotwórczy FOGO FDT 1000 V
Znamionowa moc agregatu to 1000 kVA = 800 kW

Nazwa agregatu – FDT 1000 V
Kod Produktu –
F.1000.VA
Kod Agregatu –  F.1000.VA.T

TEKST

AGREGAT PRĄDOTWÓRCZY  FOGO
FDT 1000 V
                     
  CECHY AGREGATU
Wysoka jakośći niezawodność   Bogate wyposażenie standardowe i opconalne
Sterownik ComAp IL-NT AMF-25   Szeroki wachlarz opcji zdalnej komunikacji.
Przygotowany do współpracy z układem SZR   Praca ręczna lub automatyczna.
Antykorozyjna powłoka Al. - Zn.   Wanna retencyjna.
Bezszczotkowa prądnica   Cyfrowy, 3 fazowy regulator napięcia – DVR.
Grzałka bloku silnika - szybkie przyjęcie obciążenia   Wyłącznik mocy Schneider NSX.
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
  DANE OGÓLNE
Oznaczenie agregatu F.1000.VA.T   Moc znamionowa P.R.P - określa maksymalną dostępną moc zespołu przy zmiennym obciążeniu w pracy ciągłej. Dopuszczalne  przeciążenie +10%  maksymalnie  przez 1 godzinę  na każde 12 godzin pracy. Średni pobór mocy w ciągu 24 godzin nie powinien przekraczać 80% PRP.
Moc maksymalna E.S.P. [kVA/kW] 1100,0 / 880,0  
Moc znamionowa P.R.P. [kVA/kW] 1000,0 / 800,0  
Prąd znamionowy P.R.P. [A] 1443,0  
Częstotliwość [Hz] 50            
Napięcie [V] 400   Moc maksymalna E.S.P. - określa  maksymalną  dostępną  moc  zespołu  przy  pracy  ze  zmiennym obciążeniem, w trybie pracy awaryjnej, przy ograniczeniu do 200 godzin pracy rocznie. Brak możliwości przeciążenia. Średnie obciążenie w ciągu 24 godzin  nie powinno przekraczać 70% ESP
Emisja spalin stage II  
Rodzaj paliwa Diesel (EN 590)  
Zużycie paliwa - obciążenie 50% [l/h] 106,2  
Zużycie paliwa - obciążenie 75% [l/h] 154,4            
Zużycie paliwa - obciążenie 100% [l/h] 207,4   Zastrzeżenia - powyższe  parametry  zostały  podane  przy  założeniu  pracy  agregatu  w temperaturze otoczenia nie wyższej niż 40 °C oraz wysokości nie większej niż 1000m n.p.m.
Zużycie paliwa - obciążenie 110% [l/h] 228,6  
Pojemność stand. Zbiornika paliwa 1990  
Autonomia dla obciążenia 100% [h] 9,6            
Instalacja sterowania silnika [V] 24   Spełnione dyrektywy i normy - Dyrektywa Maszynowa 2006/42/WE - Dyrektywa Niskonapięciowa 2014/35/WE - Kompatybilność Elektromagnetyczna 2014/30/WE - Dyrektywa Hałasowa 2000/14/WE - Dyrektywa Spalinowa 97/68/WE - ISO 8528-1:2005, PN-ISO 8528-5:2013 - PN-EN ISO 8528-13:2016-PN-EN 60204-1
Waga agregatu bez paliwa [kg] ~9670  
Wymiary D x S x W [mm] 8776 x 1853 x 2508  
Moc akustyczna Lwa [dBA] 110  
Ciśnienie akustyczne z 7m. LPa [dBA] 80  
                     
  STEROWNK STANDARD
Typ sterownika: IL-NT-AMF 25
Intuicyjny interfejs graficzny
Zegar czasu rzeczywistego z akumulatorem
Kontrola zasilania sieciowego, automatyczny start generatora
Dziennik zdarzeń: do 119 pozycji
Pomiar wartości prądu w 3 fazach
Pomiar wartości napięcia sieci i generatora
Pomiar mocy czynnej, biernej i pozornej
Licznik energii czynnej i biernej generatora
Licznik czasu pracy
Pomiar napięcia akumulatora
Pomiar poziomu paliwa
Ochrona generatora (częstotliwość, napięcie, asymetria, przeciążenie)
Obsługa silników z protokołem CAN wg. standardu J1939
Komunikacja RS 485 Modbus oraz RS232
(wymagany moduł IL-NT RS232-485)
Obsługa zdalna przez GPRS (wymagany moduł IL-NT GPRS)
Obsługa zdalna przez Internet (wymagany moduł IB-Lite)
Darmowy system InteliMonitor do podglądu parametrów agregatów
Darmowa aplikacja WebSupervisor dla Android lub iOS do podglądu floty agregatów
Wysyłanie powiadomień o błędach poprzez SMS lub e-mail (wymagany moduł IL-NT GPRS lub IB-Lite)
                     
  SILNIK   PRĄDNICA
Producent 
Volvo  
   
Typ silnika
TAD1641GE  
   
Kraj produkcji Szwecja Temperatura, wyskość 40°C 1000m. n.p.m.
Moc silnika netto [kW] 430 Moc znamionowa [kVA] 500,0
Emisja spalin* stage II Ochrona IP 23
Obroty silnika  [obr/min] 1500 Konstrukcja Jednołożyskowa
Regulacja obrotów silnika elektroniczna Połączenie z silnikiem Bezpośrednie
Klasa wykonania ** G3 Technologia Bezszczotkowa
Pojemność silnika  16,1 Sprawność [%] 93,9
Liczba cylindrów 6 Klasa izolacji H
Układ paliwowy pompowtryski Reaktancja Xd”[%] 15,2
Instalacja [V] 24 Regulacja napięcia  DVR Cyfrowy
Pojemność cieczy chłodzącej [l] 60,0 Pomiar napięcia  3 fazy
Pojemność miski olejowej [l] 48,0
Zasilanie AVR  
uzwojenie pomocnicze
Rodzaj paliwa  Diesel (EN 590) Zasilanie AVR (opcjonalne) PMG
* Zgodnie z dyrektywą 97/68/WE dotyczącą ograniczenia emisji zanieczyszczeń gazowych i pyłowych z silników spalinowych, montowanych w maszynach samojezdnych, nieporuszających się po drogach Miejsce produkcji EU
   
** Zgodnie z normą PN-ISO 8528-5:2013    
  WYPOSAŻENIE STANDARDOWE   WYPOSAŻENIE I USŁUGI OPCJONALNE
Presostat niskiego ciśnienia oleju Elektoniczny regulator obrotów
Termostat wysokiej temperatury silnika Pomiar ciśnienia oleju
Grzałka silnika z termostatem Pomiar temperatury silnika
Agregat "zalany" olejem silnikowym - got. do pracy Ręczna pompa do spustu oleju
Filtr (y) paliwa - oleju napędowego Odłącznik akumulatora
Filtr (y) oleju silnikowego Wyłącznik agregatu 4P Schneider
Agregat "zalany" płynem chłodzącym - got. do pracy Gniazda odbioru pełnej mocy
Wlew płynu chłodzącego na dachu obudowy Szafka odbioru mocy z gniazdami
Akumulator (y) rozruchowy (e) Układ SZR sterowany sterownikiem generatora
Ładowarka akumulatora (ów) Układ SZR z kontrolerem
Wyłącznik agregatu Układ SZR do zastosowań zewnętrznych
Cewka wzrostowa wyłącznika generatora Karta komunikacji GPRS ComAp
Sterownik IL-NT-AMF25 Karta komunikacji Ethernet ComAp
Wyłącznik sterownika Karta komunikacji RS 485, RS 232 ComAp
Sygnalizator dźwiękowy awarii Zdalny wyświetlacz
Przycisk awaryjnego zatrzymania Czujnik wycieku w przestrzeni retencyjnej
Obudowa wyciszona, wykonana z blachy Al-Zn Ręczna pompa spustu paliwa oraz retencji
Standardowy kolor RAL 7032 Niestandardowy zbiornik paliwa
Ramozbiornikz przestrzenią retencyjną Dodatkowy zbiornik paliwa 1000 –10000 l
Rama całkowicie spawana Układ uzupełniania paliwa w zbiorniku agregatu
Zamykany wlew paliwa na zewnątrz obudowy Niestandardowy kolor obudowy (paleta RAL)
Pomiar poziomu paliwa Podłączenie agregatu wraz z uruchomieniem
Wibroizolatory drgań silnika i prądnicy Zatankowanie agregatu paliwem - olejem napędowym
Tłumik spalin z kompensatorem drgań  
Uchwyty załadunkowe  
                     
  WYTYCZNE INSTALACYJNE
Zacisk siłowy odbioru mocy Szyna
Sugerowany przewód odbioru mocy do 30m Skontaktuj się z działem technicznym FOGO
Sugerowany przewód potrzeb własnych agregatu elastyczny 3 x 2,5 mm2
* W przypadku instalacji z układem SZR FOGO, patrz instrukcję SZR w zakresie dodatkowego okablowania sterującego
Średnica rury wydechowej max. 7m, 4 kolana  
Średnica rury wydechowej max. 15m, 4 kolana  
                     
  WYTYCZNE EKSPLOATACYJNE
Okres wymiany filtrów paliwa 500 mth lub co rok
Okres wymiany oleju Po pierwszych 100 mth, następnie co 500 mth - lub co rok
Okres wymiany filtrów oleju Po pierwszych 100 mth, następnie co 500 mth - lub co rok
Okres wymiany płynu chłodzącego Po 1000 mth lub co 2 lata
Okres wymiany akumulatorów 2 lata
Okres badań instalacji elektrycznej Zgodnie z wymogami prawa i PN-HD 60364-6:2008
                     
  GWARANCJA
Agregaty pracujące jako zasilanie rezerwowe 60 miesięcy z limitem 1000 przepracowanych motogodzin, pod warunkiem wykonywania wymaganych przeglądów serwisowych
         
Agregaty do pracy ciągłej 12 miesięcy z limitem 1000 motogodzin

Napisz recenzję

Uwaga: Nie używaj znaków HTML!
    Zły           Dobry