 |
AGREGAT PRĄDOTWÓRCZY FOGO |
FDT 1000 V |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CECHY AGREGATU |
Wysoka jakośći niezawodność |
|
Bogate wyposażenie standardowe i opconalne |
Sterownik ComAp IL-NT AMF-25 |
|
Szeroki wachlarz opcji zdalnej komunikacji. |
Przygotowany do współpracy z układem SZR |
|
Praca ręczna lub automatyczna. |
Antykorozyjna powłoka Al. - Zn. |
|
Wanna retencyjna. |
Bezszczotkowa prądnica |
|
Cyfrowy, 3 fazowy regulator napięcia – DVR. |
Grzałka bloku silnika - szybkie przyjęcie obciążenia |
|
Wyłącznik mocy Schneider NSX. |
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DANE OGÓLNE |
Oznaczenie agregatu |
F.1000.VA.T |
|
Moc znamionowa P.R.P - określa maksymalną dostępną moc zespołu przy zmiennym obciążeniu w pracy ciągłej. Dopuszczalne przeciążenie +10% maksymalnie przez 1 godzinę na każde 12 godzin pracy. Średni pobór mocy w ciągu 24 godzin nie powinien przekraczać 80% PRP. |
Moc maksymalna E.S.P. [kVA/kW] |
1100,0 / 880,0 |
|
Moc znamionowa P.R.P. [kVA/kW] |
1000,0 / 800,0 |
|
Prąd znamionowy P.R.P. [A] |
1443,0 |
|
Częstotliwość [Hz] |
50 |
|
|
|
|
|
|
Napięcie [V] |
400 |
|
Moc maksymalna E.S.P. - określa maksymalną dostępną moc zespołu przy pracy ze zmiennym obciążeniem, w trybie pracy awaryjnej, przy ograniczeniu do 200 godzin pracy rocznie. Brak możliwości przeciążenia. Średnie obciążenie w ciągu 24 godzin nie powinno przekraczać 70% ESP |
Emisja spalin |
stage II |
|
Rodzaj paliwa |
Diesel (EN 590) |
|
Zużycie paliwa - obciążenie 50% [l/h] |
106,2 |
|
Zużycie paliwa - obciążenie 75% [l/h] |
154,4 |
|
|
|
|
|
|
Zużycie paliwa - obciążenie 100% [l/h] |
207,4 |
|
Zastrzeżenia - powyższe parametry zostały podane przy założeniu pracy agregatu w temperaturze otoczenia nie wyższej niż 40 °C oraz wysokości nie większej niż 1000m n.p.m. |
Zużycie paliwa - obciążenie 110% [l/h] |
228,6 |
|
Pojemność stand. Zbiornika paliwa |
1990 |
|
Autonomia dla obciążenia 100% [h] |
9,6 |
|
|
|
|
|
|
Instalacja sterowania silnika [V] |
24 |
|
Spełnione dyrektywy i normy - Dyrektywa Maszynowa 2006/42/WE - Dyrektywa Niskonapięciowa 2014/35/WE - Kompatybilność Elektromagnetyczna 2014/30/WE - Dyrektywa Hałasowa 2000/14/WE - Dyrektywa Spalinowa 97/68/WE - ISO 8528-1:2005, PN-ISO 8528-5:2013 - PN-EN ISO 8528-13:2016-PN-EN 60204-1 |
Waga agregatu bez paliwa [kg] |
~9670 |
|
Wymiary D x S x W [mm] |
8776 x 1853 x 2508 |
|
Moc akustyczna Lwa [dBA] |
110 |
|
Ciśnienie akustyczne z 7m. LPa [dBA] |
80 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
STEROWNK STANDARD |
Typ sterownika: IL-NT-AMF 25 |
 |
Intuicyjny interfejs graficzny |
Zegar czasu rzeczywistego z akumulatorem |
Kontrola zasilania sieciowego, automatyczny start generatora |
Dziennik zdarzeń: do 119 pozycji |
Pomiar wartości prądu w 3 fazach |
Pomiar wartości napięcia sieci i generatora |
Pomiar mocy czynnej, biernej i pozornej |
Licznik energii czynnej i biernej generatora |
Licznik czasu pracy |
Pomiar napięcia akumulatora |
Pomiar poziomu paliwa |
Ochrona generatora (częstotliwość, napięcie, asymetria, przeciążenie) |
 |
Obsługa silników z protokołem CAN wg. standardu J1939 |
Komunikacja RS 485 Modbus oraz RS232 |
(wymagany moduł IL-NT RS232-485) |
Obsługa zdalna przez GPRS (wymagany moduł IL-NT GPRS) |
Obsługa zdalna przez Internet (wymagany moduł IB-Lite) |
Darmowy system InteliMonitor do podglądu parametrów agregatów |
Darmowa aplikacja WebSupervisor dla Android lub iOS do podglądu floty agregatów |
Wysyłanie powiadomień o błędach poprzez SMS lub e-mail (wymagany moduł IL-NT GPRS lub IB-Lite) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SILNIK |
PRĄDNICA |
Producent |
|
|
|
Typ silnika |
|
|
|
Kraj produkcji |
Szwecja |
Temperatura, wyskość |
40°C 1000m. n.p.m. |
Moc silnika netto [kW] |
430 |
Moc znamionowa [kVA] |
500,0 |
Emisja spalin* |
stage II |
Ochrona |
IP 23 |
Obroty silnika [obr/min] |
1500 |
Konstrukcja |
Jednołożyskowa |
Regulacja obrotów silnika |
elektroniczna |
Połączenie z silnikiem |
Bezpośrednie |
Klasa wykonania ** |
G3 |
Technologia |
Bezszczotkowa |
Pojemność silnika |
16,1 |
Sprawność [%] |
93,9 |
Liczba cylindrów |
6 |
Klasa izolacji |
H |
Układ paliwowy |
pompowtryski |
Reaktancja Xd”[%] |
15,2 |
Instalacja [V] |
24 |
Regulacja napięcia |
DVR Cyfrowy |
Pojemność cieczy chłodzącej [l] |
60,0 |
Pomiar napięcia |
3 fazy |
Pojemność miski olejowej [l] |
48,0 |
|
uzwojenie pomocnicze |
Rodzaj paliwa |
Diesel (EN 590) |
Zasilanie AVR (opcjonalne) |
PMG |
* Zgodnie z dyrektywą 97/68/WE dotyczącą ograniczenia emisji zanieczyszczeń gazowych i pyłowych z silników spalinowych, montowanych w maszynach samojezdnych, nieporuszających się po drogach |
Miejsce produkcji |
EU |
|
|
** Zgodnie z normą PN-ISO 8528-5:2013 |
|
|
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE |
WYPOSAŻENIE I USŁUGI OPCJONALNE |
Presostat niskiego ciśnienia oleju |
Elektoniczny regulator obrotów |
Termostat wysokiej temperatury silnika |
Pomiar ciśnienia oleju |
Grzałka silnika z termostatem |
Pomiar temperatury silnika |
Agregat "zalany" olejem silnikowym - got. do pracy |
Ręczna pompa do spustu oleju |
Filtr (y) paliwa - oleju napędowego |
Odłącznik akumulatora |
Filtr (y) oleju silnikowego |
Wyłącznik agregatu 4P Schneider |
Agregat "zalany" płynem chłodzącym - got. do pracy |
Gniazda odbioru pełnej mocy |
Wlew płynu chłodzącego na dachu obudowy |
Szafka odbioru mocy z gniazdami |
Akumulator (y) rozruchowy (e) |
Układ SZR sterowany sterownikiem generatora |
Ładowarka akumulatora (ów) |
Układ SZR z kontrolerem |
Wyłącznik agregatu |
Układ SZR do zastosowań zewnętrznych |
Cewka wzrostowa wyłącznika generatora |
Karta komunikacji GPRS ComAp |
Sterownik IL-NT-AMF25 |
Karta komunikacji Ethernet ComAp |
Wyłącznik sterownika |
Karta komunikacji RS 485, RS 232 ComAp |
Sygnalizator dźwiękowy awarii |
Zdalny wyświetlacz |
Przycisk awaryjnego zatrzymania |
Czujnik wycieku w przestrzeni retencyjnej |
Obudowa wyciszona, wykonana z blachy Al-Zn |
Ręczna pompa spustu paliwa oraz retencji |
Standardowy kolor RAL 7032 |
Niestandardowy zbiornik paliwa |
Ramozbiornikz przestrzenią retencyjną |
Dodatkowy zbiornik paliwa 1000 –10000 l |
Rama całkowicie spawana |
Układ uzupełniania paliwa w zbiorniku agregatu |
Zamykany wlew paliwa na zewnątrz obudowy |
Niestandardowy kolor obudowy (paleta RAL) |
Pomiar poziomu paliwa |
Podłączenie agregatu wraz z uruchomieniem |
Wibroizolatory drgań silnika i prądnicy |
Zatankowanie agregatu paliwem - olejem napędowym |
Tłumik spalin z kompensatorem drgań |
|
Uchwyty załadunkowe |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
WYTYCZNE INSTALACYJNE |
Zacisk siłowy odbioru mocy |
Szyna |
Sugerowany przewód odbioru mocy do 30m |
Skontaktuj się z działem technicznym FOGO |
Sugerowany przewód potrzeb własnych agregatu |
elastyczny 3 x 2,5 mm2 |
* W przypadku instalacji z układem SZR FOGO, patrz instrukcję SZR w zakresie dodatkowego okablowania sterującego |
Średnica rury wydechowej max. 7m, 4 kolana |
|
Średnica rury wydechowej max. 15m, 4 kolana |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
WYTYCZNE EKSPLOATACYJNE |
Okres wymiany filtrów paliwa |
500 mth lub co rok |
Okres wymiany oleju |
Po pierwszych 100 mth, następnie co 500 mth - lub co rok |
Okres wymiany filtrów oleju |
Po pierwszych 100 mth, następnie co 500 mth - lub co rok |
Okres wymiany płynu chłodzącego |
Po 1000 mth lub co 2 lata |
Okres wymiany akumulatorów |
2 lata |
Okres badań instalacji elektrycznej |
Zgodnie z wymogami prawa i PN-HD 60364-6:2008 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GWARANCJA |
Agregaty pracujące jako zasilanie rezerwowe |
60 miesięcy z limitem 1000 przepracowanych motogodzin, pod warunkiem wykonywania wymaganych przeglądów serwisowych |
|
|
|
|
|
Agregaty do pracy ciągłej |
12 miesięcy z limitem 1000 motogodzin |