• Agregat Prądotwórczy Fogo FDE 20 K3A

Agregat Prądotwórczy Fogo FDE 20 K3A

  • Marka: FOGO
  • Kod produktu: FDE 20 K3
  • Dostępność: DOSTĘPNY - pomoc techniczna tel. 732 733 300
  • 29.502 zł

  • Netto: 23.985 zł

Agregat Prądotwórczy FOGO FDE 20 K3
Znamionowa moc agregatu to 18 kVA = 15 kW

Nazwa agregatu – FDE 20 K3
Kod Produktu –
F.0020.K3A
Kod Agregatu –  F.0020.4.K3A.E.E19T110

Agregat prądotwórczy Fogo FDE 20 K wyposażony jest w silnik wysokoprężny Włoskiego producenta marki KOHLER. Jest to nieduża jednostka o mocy znamionowej 20 kVA czyli 16 kW. Agregat ten świetnie nadaje się do zasilania niewielkich odbiorników. Silnik nie posiada turbiny, jest chłodzony cieczą, jest to silnik trzy cylindrowy. Sprawdzona jednostka napędowa w połączeniu ze sprawdzoną prądnicą jest pewnym źródłem zasilania awaryjnego. Agregat może pracować zarówno w trybie automatycznym jak i ręcznym. Z układem SZR i bez układu SZR. Wersja w obudowie wyciszonej świetnie nada się jako alternatywne źródło zasilania na budowie oraz w wielu innych zastosowaniach. Warto wspomnieć że agregat ten spełnia normę emisji spalin STAGE 3A.

AGREGAT PRĄDOTWÓRCZY  FOGO
FDE 20 K3
                     
  CECHY AGREGATU
Wysoka jakość niezawodność   Bogate wyposażenie standardowe i opconalne
Sterownik ComAp IL-NT AMF-25   Szeroki wachlarz opcji zdalnej komunikacji.
Przygotowany do współpracy z układem SZR   Praca ręczna lub automatyczna.
Antykorozyjna powłoka Al. - Zn.   Wanna retencyjna.
Bezszczotkowa prądnica   Cyfrowy, 3 fazowy regulator napięcia – DVR.
Grzałka bloku silnika - szybkie przyjęcie obciążenia   Wyłącznik mocy Schneider NSX.
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
  DANE OGÓLNE
Oznaczenie agregatu F.0020.4.K3A.E.E19T110   Moc znamionowa P.R.P - określa maksymalną dostępną moc zespołu przy zmiennym obciążeniu w pracy ciągłej. Dopuszczalne  przeciążenie +10%  maksymalnie  przez 1 godzinę  na każde 12 godzin pracy. Średni pobór mocy w ciągu 24 godzin nie powinien przekraczać 80% PRP.
Moc maksymalna E.S.P. [kVA/kW] 20/16  
Moc znamionowa P.R.P. [kVA/kW] 18/15  
Prąd znamionowy P.R.P. [A] 26,0  
Częstotliwość [Hz] 50            
Napięcie [V] 400   Moc maksymalna E.S.P. - określa  maksymalną  dostępną  moc  zespołu  przy  pracy  ze  zmiennym obciążeniem, w trybie pracy awaryjnej, przy ograniczeniu do 200 godzin pracy rocznie. Brak możliwości przeciążenia. Średnie obciążenie w ciągu 24 godzin  nie powinno przekraczać 70% ESP
Emisja spalin Stage IIIa  
Rodzaj paliwa Diesel (EN 590)  
Zużycie paliwa - obciążenie 50% [l/h] 2,5  
Zużycie paliwa - obciążenie 75% [l/h] 3,5            
Zużycie paliwa - obciążenie 100% [l/h] 4,7   Zastrzeżenia - powyższe  parametry  zostały  podane  przy  założeniu  pracy  agregatu  w temperaturze otoczenia nie wyższej niż 40 °C oraz wysokości nie większej niż 1000m n.p.m.
Zużycie paliwa - obciążenie 110% [l/h] 5,2  
Pojemność stand. Zbiornika paliwa 210  
Autonomia dla obciążenia 100% [h] 42,4            
Instalacja sterowania silnika [V] 12   Spełnione dyrektywy i normy - Dyrektywa Maszynowa 2006/42/WE - Dyrektywa Niskonapięciowa 2014/35/WE - Kompatybilność Elektromagnetyczna 2014/30/WE - Dyrektywa Hałasowa 2000/14/WE - Dyrektywa Spalinowa 97/68/WE - ISO 8528-1:2005, PN-ISO 8528-5:2013 - PN-EN ISO 8528-13:2016-PN-EN 60204-1
Waga agregatu bez paliwa [kg] ~800  
Wymiary D x S x W [mm] 1961 x 1093 x 1487  
Moc akustyczna Lwa [dBA] 94  
Ciśnienie akustyczne z 7m. LPa [dBA] 62,2 ± 2   
                     
  STEROWNK STANDARD
Typ sterownika: IL-NT-AMF 25
Intuicyjny interfejs graficzny
Zegar czasu rzeczywistego z akumulatorem
Kontrola zasilania sieciowego, automatyczny start generatora
Dziennik zdarzeń: do 119 pozycji
Pomiar wartości prądu w 3 fazach
Pomiar wartości napięcia sieci i generatora
Pomiar mocy czynnej, biernej i pozornej
Licznik energii czynnej i biernej generatora
Licznik czasu pracy
Pomiar napięcia akumulatora
Pomiar poziomu paliwa
Ochrona generatora (częstotliwość, napięcie, asymetria, przeciążenie)
Obsługa silników z protokołem CAN wg. standardu J1939
Komunikacja RS 485 Modbus oraz RS232
(wymagany moduł IL-NT RS232-485)
Obsługa zdalna przez GPRS (wymagany moduł IL-NT GPRS)
Obsługa zdalna przez Internet (wymagany moduł IB-Lite)
Darmowy system InteliMonitor do podglądu parametrów agregatów
Darmowa aplikacja WebSupervisor dla Android lub iOS do podglądu floty agregatów
Wysyłanie powiadomień o błędach poprzez SMS lub e-mail (wymagany moduł IL-NT GPRS lub IB-Lite)
                     
  SILNIK   PRĄDNICA
Producent silnika Kohler Napięcie znamionowe [V] 400
Typ silnika KDI1903M Współczynnik mocy (cos ϕ) 0,8
Kraj produkcji Włochy Temperatura, wyskość 40°C 1000m. n.p.m.
Moc silnika netto [kW] 16,7 Moc znamionowa [kVA] 20,0
Emisja spalin* Stage IIIa Ochrona IP 23
Obroty silnika  [obr/min] 1500 Konstrukcja Jednołożyskowa
Regulacja obrotów silnika Mechaniczna Połączenie z silnikiem Bezpośrednie
Klasa wykonania ** G2 Technologia Bezszczotkowa
Pojemność silnika [l] 1,86 Podtrzymanie prądu zwarc. 270% 10s.
Liczba cylindrów 3 Sprawność [%] 87,1
Układ paliwowy   Klasa izolacji H
Instalacja [V] 12 Zawartość harmonicznych THD% <2
Pojemność cieczy chłodzącej [l] 6,8 Reaktancja Xd'' [%] 7,3
Pojemność miski olejowej [l] 8,9 Regulacja napięcia  DVR cyfrowy
Rodzaj paliwa Diesel (EN 590) Pomiar napięcia  3 fazy
    Dokładność regulacji napięcia [%] ± 0,25
* Zgodnie z dyrektywą 97/68/WE dotyczącą ograniczenia emisji zanieczyszczeń gazowych i pyłowych z silników spalinowych, montowanych w maszynach samojezdnych, nieporuszających się po drogach Zasilanie AVR uzwojenie pomocnicze
Zasilanie AVR (opconalnie) PMG
** Zgodnie z normą PN-ISO 8528-5:2013 Miejsce produkcji EU
                     
  WYPOSAŻENIE STANDARDOWE   WYPOSAŻENIE I USŁUGI OPCJONALNE
Presostat niskiego ciśnienia oleju Elektoniczny regulator obrotów
Termostat wysokiej temperatury silnika Pomiar ciśnienia oleju
Grzałka silnika z termostatem Pomiar temperatury silnika
Agregat "zalany" olejem silnikowym - got. do pracy Ręczna pompa do spustu oleju
Filtr (y) paliwa - oleju napędowego Odłącznik akumulatora
Filtr (y) oleju silnikowego Wyłącznik agregatu 4P Schneider
Agregat "zalany" płynem chłodzącym - got. do pracy Gniazda odbioru pełnej mocy
Wlew płynu chłodzącego na dachu obudowy Szafka odbioru mocy z gniazdami
Akumulator (y) rozruchowy (e) Układ SZR sterowany sterownikiem generatora
Ładowarka akumulatora (ów) Układ SZR z kontrolerem
Wyłącznik agregatu Układ SZR do zastosowań zewnętrznych
Cewka wzrostowa wyłącznika generatora Karta komunikacji GPRS ComAp
Sterownik IL-NT-AMF25 Karta komunikacji Ethernet ComAp
Wyłącznik sterownika Karta komunikacji RS 485, RS 232 ComAp
Sygnalizator dźwiękowy awarii Zdalny wyświetlacz
Przycisk awaryjnego zatrzymania Czujnik wycieku w przestrzeni retencyjnej
Obudowa wyciszona, wykonana z blachy Al-Zn Ręczna pompa spustu paliwa oraz retencji
Standardowy kolor RAL 7032 Niestandardowy zbiornik paliwa
Ramozbiornikz przestrzenią retencyjną Dodatkowy zbiornik paliwa 1000 –10000 l
Rama całkowicie spawana Układ uzupełniania paliwa w zbiorniku agregatu
Zamykany wlew paliwa na zewnątrz obudowy Niestandardowy kolor obudowy (paleta RAL)
Pomiar poziomu paliwa Podłączenie agregatu wraz z uruchomieniem
Wibroizolatory drgań silnika i prądnicy Zatankowanie agregatu paliwem - olejem napędowym
Tłumik spalin z kompensatorem drgań  
Uchwyty załadunkowe  
                     
  WYTYCZNE INSTALACYJNE
Zacisk siłowy odbioru mocy Zacisk wyłącznika
Sugerowany przewód odbioru mocy do 30m elastyczny 5 x 6 mm2
Sugerowany przewód potrzeb własnych agregatu elastyczny 3 x 2,5 mm2
* W przypadku instalacji z układem SZR FOGO, patrz instrukcję SZR w zakresie dodatkowego okablowania sterującego
Średnica rury wydechowej max. 7m, 4 kolana  48,3 mm
Średnica rury wydechowej max. 15m, 4 kolana  60,3 mm
                     
  WYTYCZNE EKSPLOATACYJNE
Okres wymiany filtrów paliwa 250 mth lub co rok
Okres wymiany oleju Po pierwszych 50 mth, następnie co 250 mth - lub co rok
Okr

Napisz recenzję

Uwaga: Nie używaj znaków HTML!
    Zły           Dobry